Nagyszülőknek (rokonoknak)
- Az egyéni fejlesztési terv célja, feladata, felépítése
Czigléné Farkas Katalin - Sérülésspecifikus egyéni fejlesztési tervek
Fejér Megyei Pedagógiai Szakszolgálat
Iskola:
- Irányelvek a sajátos nevelési igényű tanulók oktatásához
- Komplex kommunikációs igényű autizmussal élő
kisiskolások kommunikációja
Havasi Ágnes - Iskolai erőszak megelőzése - kezelése
Veszprém Megyei Rendőr-főkapitányság Bűnmegelőzési Osztály
https://auti.hu/ weboldal sajár 2018-2019-es felmérése
ELTE - Tóthné Dr Kälbli Katalin
ELTE - Tóthné Dr Kälbli Katalin
ELTE - Tóthné Dr Kälbli Katalin
ELTE - Tóthné Dr Kälbli Katalin
- Módszertani segédanyag ADHD-val küzdő gyermekek
iskolai megsegítéséhez
Dr. Cseri Csilla gyermek- és ifjúságpszichiáter szakorvos Mohácsi Magdolna pszichológus - Szatellit osztályok: egy ígéretes modell autista gyermekek és fiatalok oktatásában
Abigail Croydon, Anna Remington, Lorcan Kenn, és Liz Pellicano
Szemléletformálás (érzékenyítés):
- Alsó tagozat - A másság elfogadása (érzékenyítő óravázlat 1 - 2 óra)
Balatonfüredi Fekete István EGYMI - Alsó tagozat - A másság elfogadása (érzékenyítő óravázlat 3 - 4 óra)
Balatonfüredi Fekete István EGYMI
- Érzékenyítő óravázlat különbözőségek elfogadására
Schuszter Kata
Department of Child and Adolescent Psychiatry, Medical Faculty of the Technische Universität (TU) Dresden, Dresden, Germany
Department of Child and Adolescent Psychiatry, Psychosomatics and Psychotherapy, Philipps University of Marburg, Marburg, Germany
Department of Psychiatry, Charité – Universitätsmedizin Berlin, Berlin, Germany
Dr Böhm Mónika
Gyermek- és ifjúságpszichiáter
MRE Bethesda Gyermekkórház